Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Delight Sushi. Meer weten? Ontdek meer
Eddy
19 jun 2026 om 17:04
tot nu toe heb ik MOG niets ontvangen ik ben echt niet tevreden en het is echt de laatste keer dat ik iets zal bestellen bij u en uw partners
Eddy
19 jun 2026 om 8:40
de beslling heb ik na langwachten nooit ontvangen. ik had veel mensen die kwamen eten iedereen waon5ereden ik wil mijn geld terug.
Gaelle
25 mrt 2026 om 19:16
Geweldig lekkere sushi! Snel geleverd aan de locatie! Aanrader
Michele
1 jan 2026 om 15:03
Super, bonne nourriture, tous étaient bon.
Davita
6 dec 2025 om 20:40
eten is zoals altijd heerlijk alleen jammer dat zolang heb moeten wachten meer dan 1 uur erg jammer voor kleine bestelling
isolde
5 dec 2025 om 20:48
Super lekker! Aan te raden!
Dominique
10 nov 2025 om 8:03
Heel lekkere sushi
Gemma
31 okt 2025 om 18:32
Delicious lekker
Davita
21 okt 2025 om 20:03
ik vind altijd super lekker beste van oostende niet had ik veggie gekozen. wegens zwangerschap vond ook heel smaakvol
Nancy
11 okt 2025 om 15:26
Super lekker!
Shania
28 aug 2025 om 22:00
Lekker en bezorgtijd zoals aangegeven:)
Lucía
13 apr 2025 om 20:55
Very delicious delivery in time and generous porcion